Juniori

De la 8 la 10/ 11 ani, copilul doreste sa se ridice la nivelul asteptarilor parintilor si sa se integreze intr-un grup de prieteni. Activitatile scolare incep sa se diversifice, iar în consecință rezultatele la învățătură pot varia semnificativ pe parcursul anului – nu este un motiv de îngrijorare: copilulîși dezvoltă noi abilități, care trebuie canalizate spre obținerea de rezultate. 

Pentru că la această vârstă înțelege foarte bine diferența dintre bine și rău, școlarul se străduieste să respecte regulile care i se impun. Cu toate acestea, nu severitatea, ci încurajarea funcționează cel mai bine.

Această etapă este extrem de importantă pentru studiul unei limbi straine. Copiii încep sa gandească logic, coerent, operațiile de gândire concrete se dezvoltă la majoritatea copiilor, ei putand sa-si organizeze gandurileși programul. Cu toate acestea, mare parte din gandire se bazează încă pe ajutorul obiectelor fizice reale, motiv pentru care, în cadrul crusurilor noastre, este ajutat sa învețe prin experiente active, concrete. Pe copiii de această vârstă îi interesează diferite tipuri de activitati, iar lectura ocupă un loc important. Proiectele, fișele de lucru, temele care oferă multe informații sunt pentru ei atractive.

Manualele Lexis, perfect structurate pe nivelul de dezvoltare intelectuală a copilului, îi oferă celui mic posibilitatea să lucreze independent în clasă și în afara clasei.

 

CURSURI DE LIMBI STRĂINE DISPONIBILE

ENGLEZA si GERMANA

Clasele a II-a – a IV-a

Grupa: minim 6 copii
Durata curs: septembrie – iunie
Frecvenţă: 2 sedinţe/ săptămână

FASCINATIA COPILARIEI (nivel A, B, C)

Cursul oferă copilului posibilitatea de a învăța o limbă străină și de a dezvolta în acelasi timp alte arii cognitive, cum ar fi inteligenta interpersonala, logica, inteligența emoțională. Cursul se bazeaza pe o programă de gramatică și vocabular bine structurată.

Scopul programei scolare Lexis este nu doar acumularea cunoștintelor si dezvoltarea abilităților lingvistice ci, mai ales, eliminarea stresului în timpul activităților scolare și urmarirea unui progres real și durabil, prin dobândirea încrederii de sine și a descoperirii plăcerii de a lucra în echipă cu alți copii.