PESTE 80.000 DE CURSANȚI LEXIS ESTE GOLD PREPARATION CENTER CAMBRIDGE. AFLĂ MAI MULT CURSURI DE LIMBI STRĂINE DIN 1993 ÎN ROMÂNIA

CURSURILE LEXIS PENTRU PREJUNIORI

De ce iubesc copiii limbile straine? Nu este un secret faptul ca parintii sunt persoanele cele mai influente din viata copilului. Parintele este primul si cel mai important ghid si model al scolarului. Nu este un secret nici faptul ca inscrierea prescolarilor sau scolarilor mici la un curs de limbi straine este preferinta majoritatii parintilor.

Dragostea pentru scoala se formeaza in familie, dar se dezvolta la scoala. Totul porneste de la respectul reciproc: copil – parinte – profesor. Succesul copilului depinde de toate lucrurile mari si de cele aparent minore care se intampla acasa, dar mai ales la scoala si de acest lucru noi am fost constienti inca din 1993.

Am stiut ca programa updatata permanent nevoilor actuale ale invatamantului, manualele moderne, atragatoare, metodele si tehnicile de predare care provoaca permanent dorinta nativa de cunoastere a copilului sunt vitale pentru primele experiente scolare ale unui copil si pentru succesul de mai tarziu.

Am stiut si ca elementul cel mai important care il atrage la scoala pe elevul mic, pe adolescent si pe adult in egala masura, este profesorul autentic. Acesta este cel care creeaza atmosfera placuta din clasa, acea atmosfera care stimuleaza, care inlatura plictiseala si oboseala. Profesorul autentic este cel care ii face pe cursanti sa realizeze ca sunt inteligenti, capabili si increzatori. Profesorul autentic este cel care asculta, caruia ii pasa, care nu-si pierde speranta nici atunci cand elevul e cu moralul la pamant, care ofera copiilor zambeste

Da, copiii si parintii iubesc limbile straine, dar copiii sunt foarte pretentiosi. Ei nu iubesc doar cursul de limbi straine, ci mai ales scoala de limbi straine care le creeaza starea de bine, care le ofera sentimentul ca se afla printre prieteni si ca niciun efort nu este in zadar. Va invitam sa ne contactati pentru mai multe detalii, pentru a gasi impreuna varianta cea mai potrivita pentru copilul dumneavoastra. (mai multe detalii ]n josul paginii)

Ce urmărim pentru copiii dumneavoastră?

  • să îi introducem într-un mediu prietenos și sigur, de descoperire și dezvoltare intelectuală, motrică, personală și de limbă;
  • să folosim povestea, jocul, muzica, ritmul și imaginea, desenele, decupajele și proiectele drept metode de predare;
  • să creăm treptat oportunități de dezvoltare a celor 4 abilități de limba, începând cu cele de ascultare activă, de repetare, de vorbire ghidată și ulterior de citire și scriere (clasa I);
  • să își îmbogățească gradual vocabularul și structurile care îi vor ajuta să comunice despre lumea din jur;
  • să își exerseze abilitatea de a înțelege instrucțiuni și discursuri din ce în ce mai lungi;
  • să îi inițiem în a socializa în mod spontan într-o limbă străină;
  • să învețe să descifreze primele cuvinte în limba engleză și să le scrie;
  • să le dezvoltăm încrederea de sine și abilitățile de comunicare;
  • să le dezvoltam spiritul de echipă,  pregătindu-i pentru viitorul în afara sălii de clasă.

Prin ce mijloace?

  • prin tehnici de predare specifice copiilor mici, precum TPR (Total Physical Response) – învățăm făcând și demonstrând;
  • prin ritm, muzică și mișcare;
  • prin alternarea activităților conform cu ciclul de atenție al copiilor de vârstă preșcolară
  • prin abordarea sistematică și progresivă, ciclică a informației, progresul fiind astfel natural și plăcut;
  • prin dezvoltarea motricității fine și ulterior grosiere;
  • prin implicarea activa la ore, lucrând în perechi, echipe și în grupuri;
  • prin materiale care se potrivesc nevoilor și stilului de învățare ale fiecărui copil;
  • prin îmbinarea armonioasa și diversitatea materialelor folosite  povești și proiecte,  cântece, jocuri și tehnologie), toate ajutându-i să-și dezvolte imaginația și creativitatea, gândirea critică și abilitățile de soluționare a diferitelor probleme, inteligența interpersonala și emoțională;
  • printr-un scop clar și realizabil al lecțiilor, atins prin metode eficiente de implicare a fiecărui copil.

CURSURI DISPONIBILE

ENGLEZA si GERMANA

  • Pre-juniori Kids (4 ani impliniti la 1 otombrie))
  • Pre-juniori 0 – 1 (5 – 6 ani impliniti la 1 octombrie)
  • Pre-juniori 2 (elevi clasa I)
  • Durata cursurilor: septembrie – iunie
  • Grupe de 6-10 cursanti
  • Frecventa: 2 sedinte/ saptamana

Pre-juniori Kids. EXPLORAREA EU-lui

Invatarea prin cele 5 arii de interes in dezvoltarea copilului: motrica, emotionala, artistica, sociala si intelectuala

Descriere: dobândirea unor competenţe de exprimare orală şi înţelegere a mesajelor audio în limba engleză, utilizarea unui vocabular adecvat vârstei, pronunţie şi intonaţie corecte, spontaneitate şi naturaleţe în conversaţie.

Pre-juniori 0 – Pre-juniori 1: EXPLORAREA PRIN JOC

Cursul isi propune dezvoltarea unei atitudini deschise si pozitive fata de studiu in general si studiul limbilor straine in particular printr-o varietate de activitati cum ar fi: povesti scurte si atragatoare, cantece, jocuri si rime.

Pre-juniori 2 (elevi clasa I): EXPLORATORII ABC

Cursul ofera activitati potrivite nivelului de achizitionare a unei limbi straine: nivelul anterior fazei de productie (copilul intelege in mod predominant, dar nu verbalizeaza), producere de limbaj in stadiul elementar ( copilul poate comunica folosind cuvinte sau expresii scurte).

Folosirea materialalor auditive da o nota jucausa si reprezinta in acelasi timp o modalitate amuzanta de a expune copilul la un nou set de termeni si structuri gramaticale si de a le revizui.

La ambele niveluri de varsta sunt introduse conform programei scolare:
– activitati interactive ce se realizeaza cu ajutorul tablei inteligente (video si jocuri lingvistice, exercitii pentru imbunatatirea pronuntiei si intonatiei)
– activitati desfasurate in laboratorul de calculatoare
– activitati finalizate prin proiecte de grup

Completează formularul de mai jos sau contactează-ne la telefon: 0786732810, e-mail: secretariat@lexis-romania.eu